30 Kasım 2011 Çarşamba

Suçluluk Duygularından Kurtulma Olumlamaları

Günlük yapacağınız olumlamalar ile suçluluk duygularınızdan bilinçaltı seviyesinde kurtulup, kendi başarılarınızı sabote etmeyi bırakabilir ve içinizdeki potansiyeli kullanmaya başlayabilirsiniz.
Bir çok güncel kişisel sorunların altında suçluluk duyguları yatmakta olduğu bilinmektedir. Sosyal ilişkiler, kariyer basamaklarını tırmanmak gibi olgularda bilinçaltınıza ektiğiniz olumsuz suçluluk duyguları, sizi hep hayatın gerisine çeker.

Suçluluk duygularından arınmak için aşağıdaki olumlamaları günlük hayatınızda kullanmanızın faydalarını göreceksiniz.

Suçluluk Duygularından Arınma: Olumlamalar


Geçmişimi sevgiyle arkamda bırakıyorum
Kendimi affediyorum
Huzurluyum
Kendimi seviyor ve onaylıyorum
Kendi değerimi görmeyi tercih ediyorum
Ben güçlüyüm
Özgür olmayı tercih ediyorum
Kendimden zevk alıyorum
Kendimi ve insanları seviyorum
Kendime saygı duyuyorum
Hata yapmanın insanlığın ayrılmaz bir parçası olduğunu biliyorum
Kendime faydalı işler yapıyorum
Kendimi mükafatlandırıyorum
Başarılıyım
Saygı duymayı hakediyorum
Geçmişimi olduğu gibi kabul ediyorum
Bugüne ve geleceğe odaklanıyorum
Hayatımda yeni temiz bir sayfa açıyorum
Amaçlarım peşinde koşmayı tercih ediyorum
Ben iyi bir insanım
Yaşamayı ve saygı duyulmayı hak ediyorum
Yaşamayı seviyorum
Geçmişimden özgürleşiyorum ve yeni hayatıma kucak açıyorum
Hayatımda yeni bir sayfa açıyorum
Yaşamayı seviyorum
Geçmişimde yaşadığım olumsuzluklardan özgürleşiyorum (kurtuluyorum)
Dünyayı affediyorum ve mutlu olmayı tercih ediyorum
Her geçen gün daha çok mutlu oluyorum
Kendimle Barışığım
Kendime saygı duyuyorum
Başkalarının da saygı duymasını bekliyorum
Güçlü bir insanım
Kendimi seviyorum
Ruhsal ve bedensel olarak tüm varlığımla varım
Yaşama bağlıyım ve motivasyonum güçlü
Kendime nazik olmanın zamanı geldi
Kendimi bağışlıyorum... Kendimi bağışlıyorum!
Kendimi ve insanları seviyorum
Kendimi bağışlıyorum
Kendimi seviyorum
Kendi iyiliğim için herkesi bağışlıyorum
Geçmişimi geride bıraktım
Tamamen geleceğime yoğunlaştım
Başarıya doğru koşmaya başladım
Yeteneklerimin farkındayım
Başarı ve mutluluğu tercih ediyorum
İnsanlarla birlikte olmayı seviyorum
Kendimi rahatça ifade ediyorum
Duygularımı rahatça paylaşıyorum
Ben her zaman ve tamamen yeterliyim
Hedeflerime odaklanıyorum
Başarılı olmayı hakediyorum
Geleceğim hakkında pozitif düşünüyorum
Pozitif bir insanım (Olumlu düşünüyorum)
Geçmişim geçmişte kaldı
Geleceğe kucak açıyorum ve hayatımı yaşıyorum
Ben güzelim, değerliyim ve mutlu olmayı tercih ediyorum
Bedenimi ve zihnimi seviyor ve onaylıyorum
Ben Harikayım
Tamamen gevşiyorum ve rahatlıyorum
Ben kararlıyım, kararlarıma sadıüım ve kendimi destekliyorum
Geçmişi bırakıyor, ve yeni oanı sevgiyle kabul ediyorum.
Herşey benim hayrıma çalışıyor
Sevgi doluyum. Sevgiyi her yerde buluyorum.
Gücümü geri alıyorum ve kendi kendimi yönetiyorum.
Ben özgürüm
Yaşama güveniyorum, yaşamımda herşey yeterli ve herşey yolunda
Hayatımdaki bir çok güzel şeye odaklanıyorum
Mutlu olmayı hakediyorum
Ben iyi bir insanım
Tüm güzellikleri kendime çekiyorum


yukarıdaki olumlama cümlelerini gün içerisinde aklınıza geldikçe açıp zikredin. Faydasını çok geçmeden göreceksiniz. 
Düşünce gücünüzü artık lehinize çevirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder