17 Kasım 2011 Perşembe

Bolluk Bereket Olumlamaları

Bugün Bolluk Berekete Zihnimizi Açalım; Bolluk Bereket Olumlamalarını Devamlı Kılarak, Bilinçaltınızı Yeniden Programlayın.

Aşağıdaki olumlamalara kendiniz de ekleme yapabilirsiniz. Bunun için bilinçaltınızın dilinden konuştuğunuza emin olun. Olumlama hazırlama kriterlerini inceleyiniz.

Bolluk Bereket Kuantum Olumlamaları


Ben bir para mıknatısıyım
Tüm güzelliklere kendimi açıyorum
İçimdeki sıcak enerjiyi evrene yayıyorum
Evrenin bana sunduğu bolluk ve bereketi arzu ediyor ve kabul ediyorum
Ben bolluk ve bereket içinde yaşamayı hakediyorum

Maddi ve manevi zengin olmayı tercih ediyorum
Zengin olma fırsatlarını değerlendiriyorum
Ben iyi bir insanım
Ben güçlüyüm ve yeteneklerimin farkındayım
İyi ve güzel şeyleri haketmem için olduğum gibi davranmam yeterli
Ben yaparın çünkü kaynaklara sahibim
Hayat benden yana
Kendi gerçek çıkarlarım, temelde herkesin de üstün çıkarıdır
İsteklerime kolayca ulaşırım
Zenginlik benim doğal halimdir
Zengin olmak benim için çok kolay
Ben bolluk ve bereket içinde yaşamayı seçiyorum
Zenginlik güzeldir; zenginliğimi her geçen gün arttırıyorum
Önüme çıkan her fırsatı değerlendiriyorum
Kendimi seviyor ve saygı duyuyorum
Zengin olmaktan keyif alıyorum
Finansal özgülüğümü ilan ediyorum
Kişisel gelirimi arttıracak her fırsatı yakalarım
Ben güçlü ve hırslı bir insanım
Bolluk ve bereketi arzulamak güzelliği arzulamaktır
Ben bir para mıknatısıyım
Zenginliğe giden yolda, hızlıca koşarım
Parayı sevdiğimi kabul ediyorum
Para kazanmakla gurur duyuyorum
Para en büyük dostumdur
Hedeflerimi büyütüyorum
Benim param değerlidir
Zengin Olmaya Layığım
Sağlam maddi temeller yaratmaya devam ediyorum
Para beni ve sevdiklerimi daha mutlu ediyor
Zengin bir insan olmak, bana zevk veriyor
Aklım; paranın bana gelmesi için gerekli her kanalı oluşturuyor
Paraya ulaşmak benim için çok kolay
Tüm güzellik ve iyliklerimle para kazanıyorum
Para kazanmanın güzel olduğunu kabulleniyorum
Zengin olarak kişisel amaçlarımı ve sorumluluklarımı kolayca gerçekleştiriyorum
Zenginliğimle sevdiklerimi de mutlu ediyorum
Ben zenginliği  doğam gereği hakediyorum
Zenginliği tüm sevgimle kabul ediiyorum
Kendime güveniyorum
Sonsuz yeteneklerle donatılmış, ruhsal bir varlığım
Bolluk ve bereket içinde yaşamaktan keyif alıyorum
Zengiliği tercih ettim
Ben iyi bir insanım

Olumlamaları yaparken aynı zamanda imgeleme tekniği ile bilinçaltınızı daha kısa sürede, arzunuz doğrultusunda programlayabilirisiniz. Bunun için kendinizi, en küçük detayına kadar zengin olarak hayal ediniz ve şu sorulara cevap veriniz.
Zenginim, üzerimde hangi giysiler var?
Zenginim, nasıl bir evde yaşıyorum, evin konumu, rengi, içindek mobilyalar nedir?
Zenginim, kimlerle birlikteyim, parayı sevdiklerimi mutlu etmek için nasıl kullanıyorum?

İmgeleme yöntemi, olumlamların gücünü kat be kat arttırmaya yarayan bir yöntem olmakla birlikte, bilinçaltı söylemlerinizin, çok kısa sürede arzu etiğiniz değişim yönünde tekrar şekillenmesini hızlandıracaktır.

Kuantum olumlama cümlelerinin nasıl yapılması gerektiğine dair makaleye aşağıdaki linkten uaşabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder