20 Ekim 2011 Perşembe

Özdeğer - Özsaygı Olumlama

Bugün ruhunuzu okşadınız mı? Kendinize teşekkür ettiniz mi?
Garip bir soru değil mi? Aslında tam tersine, garip olan kendinizi okşamamanız, kendinize iltifatta bulumamanız.
Kendinize bugün bir hediye yapın, olumlamalar ile ruhunuzu okşayın.

Özdeğer - Özsaygı Olumlama Cümleleri
Kainatın önemli bir parçasıyım, tüm kainat benim için, ben de kainat için varım. 
Kainatın bir parçası olarak kendimi olduğum gibi kabul ediyorum 
Ben mucizevi bir varlığım ve tüm güzellikleri hakediyorum
Değerimin farkındayım
Ben sınırsız yeteneklerle ve muhteşem bedenle yaratılmış ruhsal bir varlığım
Özümü gördükçe, kendime güvenim artıyor
Özümdeki enerjinin farkındayım
Özümü gördükçe değerimi kavrıyorum
Kendime güvenim arttıkça  kendimi güvende hissediyorum
Kendimi güven hissettikçe değerimi anlıyorum
Koşullar ne olursa olsun değerli olduğumu kabul ediyorum
Haykırıyorum " ben ....... (isminiz) değerliyim


Değerli bir varlık olduğumu gördükçe, kendime karşı sorumluluğumu farkettim
Ruhuma ve Bedenime en iyi şekilde bakıyorum
Kendimi seviyorum
Ruhuma ve Bedenime teşekkür ediyorum
Kendime Teşekkür ediyorum


Ruhumu kainatın bana sunduğu tüm güzellikleri ile besliyorum
Mucizevi bedenimin bana hediye edidiğini farkındayım
Ben güçlü bir varlığım
Ben .....(isminiz) güzellikeri, mutluluk ve başarıyı hakeden değerli bir varlığım

Tüm ruhuma ve bedenime saygı duyuyorum
Kendime saygı duyuyorum
Başardığım en küçük işten dolayı bile kendime saygı duyuyorum
Şuan bana nefes alıp verdiren bedenime saygı duyuyorum
Ben saygı duymayı hakediyorum

Değerimin farkındayım ve kendime teşekkür ediyorum










 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder